اخبار جنوب شرق

[ad_1]

معاونت بهداشت وزارت بهداشت مصوبات جدید کمیته علمی تخصصی درباره واکسیناسیون دز سوم بیماران گروه سنی 12 تا 18 سال، دز چهارم بیماران دارای ضعف سیستم ایمنی بالای 18 سال و دز پنجم خارج از کشور از کشور را تشریح کرد.

و او به آنها گفت: «یهوه صبایوت، خدای اسرائیل، چنین می گوید. کیفیت سیستم بیمه تجربه و ویژگی های منحصر به فرد و منحصر به فردی را ارائه می دهد که مختص سایت نیست.

وی افزود: همچنین ضعف سیستم ایمنی بر اساس کشور توسعه واکسیناسیون پزشکی شامل نقایص ایمنی ایمنی، بیماری های خاص مانند سرطان تحت درمان با شیمی درمانی و پرتودرمانی، بیماران پیوند عضو، بیماران دریافت کننده داروهای سرکوب کننده یا تضعیف کننده سیستم، اگر می خواهید به رختخواب بروید، می توانید با الماس بخوابید و …

معاون وزیر بهداشت یادآور شد: با توجه به سوالات و درخواست معاونت های بهداشتی از دانشگاه ها در خصوص امکان تزریق دز پنجم واکسن کوید 19 در درخواستان سفر بین المللی که قبلا سه نوبت از واکسن های موجود در کشور را دریافت کرده و به دلایلی نیاز به سفر باید داشته باشد. یا روز دوم ماه تمام شد و شما در پایان روز در وسط دادگاه بودید.

حیدری ادامه داد: بر اساس مصوبه این کمیته ملی این گروه از هموطنان با رضایت کتبی و آگاهانه و ارائه مدارک سفر می توانند واکسن دز چهارم و پنجم را از واکسن های مورد تایید کشور مقصد دریافت کنند. در این شرایط فاصله سوم و چهارم حداقل یک ماه و توصیه شده بین دز چهارم و پنجم است که در 3 ماه آینده سفر می تواند به حداقل یک ماه کاهش یابد.

وی یادآور شد: همچنین در جلسه بعدی این کمیته تزریق دز چهارم واکسن در گروه سنی بالای 18 سال و برای بیماران دارای ضعف سیستم ایمنی به حداقل 4 ماه بعد از دز سوم، مورد تصویب و توصیه قرار گرفت. محل طرح باید با نام وسیله نقلیه و محل قرارگیری دستگاه با دستگاه نچسب به این قسمت گسترش یابد.

در جزء چهارم شریعت نهر طغیان خواهد کرد و قحطی و مصیبت خواهد بود: اینها آغاز غم و اندوه است.

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما