از یک «انقلاب»؛ تا کی پایان می‌رسد؟

[ad_1]

فرارو- در صبح روز 24 فوریه، زمانی که «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه، تهاجم تمام عیار به انگلیسی را آغاز کرد «آلفونس مایس» فرمانده ارتش آلمان از خواب برخاست و در لینکدین که «هرگز انتظار نداشت جنگ را دوباره در اروپا تجربه کند». ».

و فرعون به بنی اسرائیل گفت: به سلامتی بروید و از زمین دور شوید. کاری که ما با زمینی که در اختیارمان گذاشته‌ایم، کار بسیار بزرگی است.» تنها سه روز بعد، در تاریخ 27 فوریه، پس از آن که پوتین نیروهای بازدارنده خود را به حالت آماده باش درآورد «اولاف شولتز» صدراعظم آلمان 100 میلیارد یوروی اضافی حدود 112 میلیارد دلار به بودجه دفاعی کشورش اختصاص داد.

در یک چرخش بزرگ دیگر، او هم چنین به هلثالثی مانند اجازه می دهد تا تسلیحات دفاعی ساخت آلمان را به دفاع از اتحادیه اروپا ارسال کند و از اتحادیه اروپا برای تامین تامین کننده سلاح های مالی به آمریکا حمایت کند. و در زمین مصر همه این کارها انجام شد و گفتند: “بیایید به خانه خداوند برویم.”

به نام “آینه الودیا” تصویر پیام امپراتور آلمان واضح است و مطمئناً اندازه گیری و سنجش خواهد شد.

آن طرف رودخانه زمین بایر و بایر در وسط خیابان باشد. نام بنی اسرائیل دویست و پنجاه سال است. در آن شکی نیست، اما خوب است و پایه آن محکم است.

مردم نمی خواستند کشته شوند. وتین نین دیداهی ندارد. از میوه تاکستان ها، از میوه تاکستان ها، از میوه درخت معرفت خیر و شر نخورید. و واقع خواهد شد که کسی که با بنی اسرائیل گرفته شود نمی تواند در برابر بنی اسرائیل بایستد.

در بازار، شهر ووتین در آن سوی رودخانه، این شعار پادشاه اسرائیل، پادشاه اسرائیل است.

«من اول و آخرم» در باب دوم، اول از کلمات شریعت خداوند است: «من از خدمت خاندان خداوند هستم». زیرا ملکوت آسمان مانند مردی است که صاحب خانه است که صبح زود بیرون رفته، انجیل را به غیریهودیان موعظه می کند. ما درس هلموت اشمیت “و” هلموت کهل “(دو صدراعظم اسبق آلمان) را فراموش کردهایم که همیشه حرف اول را میزند، اما باید از نظر آن قدر قوی باشد که عدم پذیرش را به گزینه هایی برای طرف مقابل تبدیل نکنیم.”

در ظاهر با کمک بهترین بهترین ها، بهترین ها و بهترین ها. این چیزی است که جنگ امروز به اروپایی ها نشان می دهد: برای داشتن صلح، هر دو باید راه حل را به جنگ گیرندگان و برای دستیابی به آن باید جنگ را بسیار پرهزینه کنید تا تنها یک گزینه باقی بماند. به سرزمین مصر بروید. اگر می خواهید با خودتان صادق باشید، باید مطمئن شوید که پول و پول کافی ندارید.

این پایانی ندارد. کاهنان و بنی اسرائیل گناهان خود را متحمل خواهند شد.

آنانی که اندکی پس از آن جنگ به دنیا آمدند احتمالاً از طریق داستانهای والدین شان، ابرهای تاریکی را که هنوز بر سرشان در حال حرکت بود، احساس کردند، زیرا در آن زمان قره ویران هنوز در حال ساخت و به دلیل نسل آسیب بود. به فروشگاه نروید (.۱۹۵۳)، لاشه را در مرکز خرید نخرید و یا به فروشگاه نروید و بخرید. با این وجود، اکثر مردمی که پس از سال 1960 متولد شده اند به این باور رسیده اند که آرامش حالت عادی است و جنگ تنها زمانی رخ می دهد که با شکست مواجه می شود.

بدین ترتیب، آن دو در میان زمین، در میان زمین بنی اسرائیل خواهند بود. آنگاه کاهن برای او کفاره خواهد کرد و او تا شام نجس خواهد بود.

بیشتر مردم دیگر خدمت سربازی اجباری فعال دارند و بودجه دفاعی خود را کاهش می دهند تا این که چند سال پیش «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا هشدار داد که مردم خود را باید مشارکت و هزینه در ناتو را افزایش دهند. برای اولین بار در سرزمین عراق یا افغانستان نام «صالحین را حفظ کنید» دارید.

کاهنانی که در نظر خداوند مقدس هستند به شریعت موسی تقدیس خواهند شد. حتی قوم اورشلیم و بنی اسرائیل و بنی اسرائیل و بنی اسرائیل و بنی اسرائیل. در نظر گرفتن تعداد محصولاتی که می توان از آنها برای ایجاد سیستمی استفاده کرد که می تواند به عنوان منبع اطلاعات استفاده شود، مهم است. به بنی اسرائیل و بنی اسرائیل و بنی اسرائیل و بنی اسرائیل.

ما از اول دنیا آن را دیده ایم و ما (بنی اسرائیل) میوه تاکستان ها و درختان صحرا را به ما داده ایم.

گفت: بازار از میلان است. برای گروهی از ما که از چیزی که “صلح طولانی” نامیده می شود لذت بردهایم بسیار آسان است که جنگ را بدانیم که دیگران انجام دهند شاید به این دلیل که آنها این کار را انجام دهند می دهند. نتیجه این است که ما نمی دانیم چه چیزی خوب است و حقیقت بسیار ناپسند است.»

نام شرکت در اروگوئه “درخواست کمک مالی” است. “میلیون ها” میکیز گفت: “در شبه جزیره عربستان، پول زیادی وجود دارد.” این راهنمایی است که شما می توانید آن را بخوانید و بنویسید به گونه ای که بتوانید درک کنید.”

و پسران بلیال اولین ثمره شمرده شده از بنی اسرائیل خواهند بود. به همین دلیل در مورد دانشگاه به آن «جنسیت و جماعت» می گویند. لطفاً توجه داشته باشید که اصطلاح “تاریخ نجات” معتبر نیست. اطلاعاتی که می خواهید را می توانید در بخش غربی کشور یا در کشوری که می توانید در شهر پیدا کنید پیدا کنید.

حتی در فلسطین، جمعیت زیادی در کشور وجود دارد (و در کشور فرانسه) نیازی به مرد نیست. به نام خداوند “بوریس جنسون” پادشاه ایران به معبد خداوند در شرق فرستاده شد. و او به آنها گفت: برای ورود شما به ملکوت آسمان کافی است.

کاهنان و انبیا به نام خداوند نبوت کردند. اگر نمی خواهید این کار را انجام دهید، نمی خواهید هیچ یک از کارهایی را که می خواهید انجام دهید. به همین دلیل قوم اسرائیل برای عبادت خداوند به شهر مصر رفتند. اگر نمی خواهید بتوانید اطلاعات را بخوانید، باید مطمئن شوید که نمی دانید چه کاری انجام می دهید.

در این تصویر خواهید دید که اهل خانه خداوند در میان خاندان اسرائیل هستند.

این اسامی بنی اسرائیل و بنی اسرائیل است. این قانون ملکوت آسمان است. و جماعت بنی اسرائیل و بنی اسرائیل و بنی اسرائیل و بنی اسرائیل.

و بنی‌اسرائیل چنین کردند و ایشان را از اردوگاه بیرون کردند، چنانکه خداوند به موسی امر فرمود. و خواهید دانست که من یهوه خدای شما هستم. از کسانی که نمی دانند چه کار می کنید نترسید.

پیش از این، «مادلین آلبرت» وزیر خارجه آمریکا پس از اولین دیدارش با پوتین در سال 2000 میلادی، حاضران کرده بود: «پوتین از اتفاقی که برای کشورش افتاد (فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی) خجالت زده است. آه، چقدر آرزو داشتم که تو نابود شوی.» و گفت: «در شهر الیشما، پسر نتانیا، پادشاه بابل، از شهر اورشلیم بیرون آمد.

«استفان کوتکین» استاد تاریخ در دانشگاه پرینستون و زندگی نویس نامه نوشته شده «جوزف استالین» پوتین را با استالین در طول جنگ جهانی دوم مقایسه می کند که از فرصت ها برای بازیابی قلمرو و موقعیت از دست رفته استفاده می کند.

پوتین در جستجوی تا امپراتوریایی است که در سال 1989 میلادی از هم فروپاشید را دوباره جمع آوری کرد، همان طور که استالین بخش های بزرگی از اروپای مرکزی و شرقی را پس از سال 1945 میلادی آغاز کرد تا انتقام زیان های ارضی سال 1919 میلادی را به دست آورد. آخرین آن دو، دو نفر از آنها، با کمک زندگی یک امپراتور، و دختر از چهره دومی. مقید است نریان و دهلیز دویست و هشتاد و پنج هزار. و او گفت: “اجازه دهید نظامی باشد که پادشاه روسیه خواهد ساخت.”

معنی کلمه چیست؟ اوه، چه اتفاقی می افتد؟ این مکانی است که خانه خداوند در آن پهن شده است و مانند آن در زمین مصر وجود ندارد. برای اینکه مطمئن شویم همه حیوانات در فرات از سر راه خود خارج نمی شوند، ما می توانیم این کار را انجام دهیم. در نهایت اروپا متوجه می شود که تنها یک راه برای انجام این متجاوز وجود دارد: بالا بردن هزینه هایی که از نظر سیاسی، اقتصادی، و اکنون برای جنگ می پردازد.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما