کاسمیرو: به نوه هایم گفتم که با این دو نفر بازی کردم

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، کاسمیرو یکی از مهم ترین دلایل موفقیت رئال مادرید در فصول اخیر بوده است. او در طول سال ها در کنار تونی کروس و لوکا مودریچ یک مثلث باورنکردنی در خط هافبک لوس بلانکوس ایجاد کرده است. هافبک برزیلی حالا در مصاحبه ای جالب درباره مسائل مختلفی صحبت کرده است.

یک مثلث زیبا در کنار کروس و مودریچ تشکیل دهید“این یک امتیاز است که سال‌ها در بزرگترین باشگاه جهان بازی کنم و فکر می‌کنم فقط یک روز پس از پایان دوره مدیریتم، می‌توانم کارهایی که انجام داده‌ام را بسنجیم. بازی با تونی کروس و لوکا مودریچ یک امتیاز است.” من به این واقعیت احترام می گذارم که آن را. اگر می توانستم برای مدت طولانی با او بازی کنم. به نوه هایم می گویم که با دو بازیکن باورنکردنی و نماد فوتبال بازی می کنم.

کونته یا کاسمیروترجیح می‌دهم به این سوال پاسخ دهید، اما در عین حال، می‌خواهم به شما یادآوری کنم که کونته، با وجود اینکه بازیکن خوبی است، در پست متفاوتی برای چلسی بازی می‌کند. با آزادی و حمله بیشتر، احساس می‌کنم که من هستم اولین هافبک دفاعی جورجینیو. “ما باید در نظر داشته باشیم که بازیکنانی مانند بوسکتس و فابینیو در بالاترین سطح در این پست هستند. با این حال، بسیار خوشحالم که یکی از بهترین ها محسوب می شوم و می خواهم به پیشرفت خود ادامه دهم.”

درخشش از وینیسیوستنها چیزی که می توانم بگویم این است که وینیسیوس بهترین دوران را سپری می کند. او در مرحله خاصی است و هنوز جوان است و پتانسیل رشد زیادی دارد.”

ظاهر کریم بنزما خیره کننده بودبازی در کنار کریم بنزما باعث افتخار است و من از او برای بردن توپ طلا حمایت می کنم.

کارلو آنچلوتی یا زیدان: “هر دو مربی سبک خاص خود را دارند و خوشبختانه ما به خوبی با رویکرد کارلو آنچلوتی سازگار شده ایم. همانطور که برای مدت طولانی با زیدان انجام دادیم. اما اجازه دهید در مورد آنچلوتی صحبت کنم که بسیار جالب است.” او 62 ساله است و بیشتر هزینه کرده است. بیش از 40 سال در فوتبال -بالان. او قبلاً همه چیز را فتح کرده است، اما تمایل او برای پیروزی و آموزش با تجربه به ما باورنکردنی است.

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما