آرژانتین در اولویت خندیدن مسی روی اعصاب پاری سن ژرمن

[ad_1]

کد خبر: 1791323/29

زمان: 17:04
1400/08/19

بازدید از: 1035

تصادف در پاریس، سالم در بوئنوس آیرس

لیونل مسی امروز با لبخند و لبخند در تمرین تیم ملی آرژانتین حاضر شد تا نشان دهد مشکلی برای بازی ندارد. این در حالی است که پی اس جی حریف قدرتمندی در آلبی سلسته است.

به گزارش “ورزش سه”، پاری سن ژرمن شنبه هفته گذشته در چارچوب رقابت های هفته سیزدهم لیگ فرانسه باید در بوردو به مصاف این تیم برود و 2-3 نیز پیروز شود. اما لیونل مسی به دلیل مصدومیت نتوانست در این دیدار به تیم ملحق شود.

پاری سن ژرمن غیبت این بازیکن را تایید کرد و مدعی شد که مسی همچنان تحت درمان است و از آسیب دیدگی زانو و همسترینگ رنج می برد. او به همین منظور به مادرید رفت و برای درمان مشکلش به کلینیک آمد.

مسی در فاصله دو دور بازی پاری سن ژرمن مقابل لیل که روز جمعه 2 هفته پیش برگزار شد زمین را ترک کرد و گفته می شد یک روز قبل از بازی بیمار شده است.

مسی که قبل از بازی دچار مشکل عضلانی شده بود، در نهایت وارد مسابقه شد اما شرایط بدنی او بیش از 45 دقیقه اجازه بازی به او نداد و در فاصله بین دو بازی جای خود را به مائورو ایکاردی داد.

اما با وجود مشکلاتی که برای لیونل مسی به وجود آمد، این بازیکن به تیم ملی آرژانتین دعوت شد تا در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر شرکت کند.

در واکنش به دعوت مسی به تیم ملی، لئوناردو، مدیر ورزشی پاری سن ژرمن که اخیراً اظهارات کنایه آمیزی درباره بازی مسی در آرژانتین بیشتر از پاری سن ژرمن از زمان پیوستن به تیم فرانسوی داشته است، به Le Parisien گفت.من با صدور مجوز برای حضور بازیکن در اردوی تیم ملی کشورش در شرایطی که آماده بازی برای ما نیست و در مراحل بهبودی است، موافق نیستم، این اصلا منطقی نیست. در مورد وضعیت بازیکنان و تیم باید با فیفا مشورت شود.»

با وجود ناراحتی پی اس جی از تصمیم لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین، مسی پس از یک روز تمرین انفرادی از امروز به جمع هم تیمی هایش اضافه شد و بدون هیچ مشکلی مربیگری کرد. تصاویر منتشر شده نشان از روحیه عالی مسی دارد. او در تمرین خوشحال بود و لبخند می زد تا نشان دهد در دو دیدار مهم مقابل اروگوئه و برزیل مشکلی ندارد.

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما