ایلان ماسک می گوید Starlink اینترنت سریعتری را برای خطوط هوایی – Zomit ارائه می دهد

[ad_1]

ماسک ایلان او روز پنجشنبه توییت کرد که SpaceX از Starlink برای اتصال به Wi-Fi در هواپیما استفاده می کند و در حال مذاکره با خطوط هوایی برای بهبود سرویس اینترنت ماهواره ای با سرعت بالا است.

ایلان ماسک در پاسخ به توییت های کاربران در مورد برنامه SpaceX برای ارائه خدمات به خطوط هوایی ، گفت:

بله ، ما در مورد نصب Starlink با شرکت هواپیمایی صحبت می کنیم. فرض کنید شما آن را در هواپیما می خواهید.

نصف اتصال گیگابیتی در آسمان ، با تاخیر!

Starlink یک پروژه SpaceX برای ایجاد یک شبکه اینترنتی مداوم با هزاران ماهواره به نام صورت فلکی ماهواره است. این شبکه برای ارائه اینترنت سریع به کاربران سراسر جهان طراحی شده است.

SpaceX در حال حاضر 1740 ماهواره Starlink را در مدار قرار می دهد و این شبکه بیش از 100000 کاربر از 14 کشور دارد که با هزینه 99 دلار در ماه در آزمایش بتا عمومی شرکت می کنند.

مقالات مرتبط:

جاناتان هافلرنایب رئیس SpaceX ، پیش از این در مورد مذاکرات با این شرکت هواپیمایی صحبت کرده و آن را به عنوان “محصول در حال توسعه هوانوردی” توصیف کرده است. هافلر در ژوئن گفت: “ما تاکنون چند نمونه را نشان داده ایم و امیدواریم این محصول را تکمیل کرده و در آینده نزدیک از آن در هواپیماها استفاده کنیم.”

این شرکت هواپیمایی با ارائه دهندگان اینترنت پهن باند ماهواره ای همکاری می کند تا WiFi را در کشتی ارائه دهد. Viast و Intelst ، که اخیراً Gogo ، یک شرکت خدمات حمل و نقل هوایی اینترنتی را خریداری کرده اند ، شامل شرکت هایی هستند که هوانوردی اینترنتی را به خطوط هوایی مانند Delta ، Jetblow ، American Airlines و United ارائه می دهند.

در حالی که سرویس های موجود از ماهواره ها در مدار طولانی استفاده می کنند ، ماهواره های Starlink به دور زمین می چرخند و می توانند سرعت بیشتری را برای مسافران سفر هوایی فراهم کنند.

بوئینگ 737 دلتا

هافلر پوشش اینترنتی اینترنتی استارلینک را ارائه می دهد ، که می تواند اتصالات اینترنتی را برای خطوط هوایی تحت این پوشش جهانی در هر نقطه فراهم کند. سهام Gogo ، که اکنون بر پروازهای کلاس تجاری تمرکز دارد ، پنجشنبه پس از این توییت 5 درصد کاهش یافت.

ماسک قبلاً گفته بود که توافقنامه نظارتی فعلی برای خطوط هوایی زمان استفاده از Starlink را تعیین می کند. زیرا گواهینامه خدمات باید جداگانه برای هر مدل هواپیما صادر شود. وی در ماه ژوئن در توییتر نوشت: “تمرکز ما بر بوئینگ 737 و ایرباس A320 است که بیشترین مسافر را حمل می کنند.” “آزمایشات محصول در Gulfstream در حال انجام است.”

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما