(تصویر) مردی که در یک خانه 8 زن دارد!

[ad_1]

اگرچه برای بسیاری از افراد چندهمسری بسیار دشوار است که در یک خانه با دو همسر خود زندگی کنند، اما شخصی در تایلند با انتشار داستان زندگی هشت همسر جوان زیر یک سقف در شبکه های اجتماعی بسیاری از کاربران را شگفت زده کرد.

به گزارش فرارو، مردی به نام آنگ دام سوروت خالکوبی است. او پس از حضور در یک برنامه تلویزیونی که داستان او را روایت می کرد به شهرت رسید.

او در طول مصاحبه گفت که همسرانش می توانند آشتی باشند و همه روابط خانوادگی هماهنگ داشته باشند.

سوروت چگونه با شوهرش آشنا شد؟

نحوه آشنایی او با همسر جوانش نیز بسیار جالب بود. در طول مصاحبه، سوروت گفت که با همسر اولش، نونگ اسپرایت، در عروسی یکی از دوستانش آشنا شده است. او را دوست دارد و از او می پرسد که آیا می خواهد ازدواج کند؟

به همین ترتیب، وقتی شوهر دوم او نونگ ال را در بازار دید، عشق او بلافاصله ظاهر شد. با کمال تعجب، این زن نیز با وجود اطلاع از همسر اولش، با سوروت موافق است.

او در طول مصاحبه گفت که با شوهر سوم خود در بیمارستان آشنا شده است، در حالی که با شوهر چهارم، پنجم و ششم خود در اینستاگرام، فیس بوک و تیک تاک آشنا شده است.

سوروت که از تمام محبتی که از شش همسر جوانش دریافت کرد، ناراضی بود، در حالی که با مادرش از معبدی بازدید می کرد، با زن دیگری به نام نونگ فیلم آشنا شد. هنگام درخواست برای فیلم، او نمی توانست نه بگوید.

مرد هشتمین و آخرین همسرش، نونگ مای، را در تعطیلات در پاتایا ملاقات کرد. در کمال تعجب چهار همسرش او را در این سفر همراهی کردند و او دوباره عاشق شد.

در گفت و گو با این شبکه تلویزیونی، همه همسران همگی متفق القول بودند که او واقعاً فردی دلسوز و دلسوز است. همه همسرانش موافق بودند: او احتمالاً دلسوزترین و دلسوزترین فرد بود.

او گفت: “او فکر می کند که ما خیلی خوب هستیم، بنابراین هیچ کس را نباید دست کم گرفت.”

بر اساس گزارش ها، سوروت اکنون از همسر اول خود یک پسر دارد، در حالی که دو زن دیگر در انتظار فرزند هستند.

وقتی از او پرسیدند که چرا او با مردی که قبلاً ازدواج کرده بود ازدواج کرد، همه زنان قبول داشتند که او بسیار عاشق اوست.

وی با رد شایعات مبنی بر ازدواج این زن با وی برای پول گفت: همه اعضای خانواده من تعهداتی دارند و شوهرم از طریق انجام کارهای خانه یا فروش محصولات مختلف از مواد غذایی گرفته تا لوازم آرایش و صنایع دستی امرار معاش می کند. او آن را مطرح کرد.

(تصویر)

(تصویر)

(تصویر)

(تصویر)

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما