جزئیات هولناک یک قتل عام خانوادگی در کرمانشاه

[ad_1]

فرمانده انتظامی استان از دستگیری مردی خبر داد که در اقدامی جنون آمیز اقدام به قتل سه نفر از اعضای خانواده خاله خود، همسر سابق، مادر و خواهر شوهرش کرده بود.

به گزارش ایسنا، سردار «علی اکبر جاویدان» اظهار کرد: در پی قتل عام خانواده ای در شهر پردیس کرمانشاه و گزارش موضوع به پلیس، بلافاصله تیمی از ماموران در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه پلیسی مشخص شد قاتل داماد و برادرزاده سابق خانواده یکی از قربانیان است که پنج سال پیش از همسرش که دختر این خانواده است جدا شده است. “

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: تحقیقات پلیسی نشان داد قاتل به عنوان مهمان وارد منزل شده و به این بهانه شب را برای خوابیدن در منزل مقتول مانده است.

جاویدان یادآور می شود: نیمه های شب شوهر سابق خانواده در اقدامی جنون آمیز به سمت همسر 31 ساله سابق خود، مادرشوهر 55 ساله خود که عمه او نیز می باشد تیراندازی کرد. . و خواهر 35 ساله اش و برای سومین بار مورد اصابت گلوله قرار گرفتند.

وی ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات تاسف بار این حادثه دردناک، حضور پسر بچه شش ساله ای است که فرزند مشترک قاتل و مقتول بود در خانه هنگام وقوع جنایت که خاله وی پیدا شد.

وی ادامه داد: پلیس پس از تکمیل تحقیقات بلافاصله عملیات اطلاعاتی را برای شناسایی قاتل فراری آغاز کرد و مامور موفق به شناسایی مخفیگاهی در یکی از حاشیه شهر کرمانشاه شد.

جاویدان گفت: با شناسایی مخفیگاه قاتل، محل در محاصره ماموران آگاهی و شهر کرمانشاه قرار گرفت و حوالی ساعت 8 صبح (پنجشنبه) و کمتر از چهار ساعت پس از جنایت هولناک، پلیس موفق به دستگیری این مرد شد.

وی هشدار داد: متهم دستگیر شده ابتدا به قتل همسر، مادرشوهر و خواهر شوهر سابق خود اعتراف کرد و در بازجویی های اولیه انگیزه این اقدام را نفرت و انزجار از خود اعلام کرد. آتین.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به ادامه تحقیقات از قاتل دستگیر شده گفت: تحقیقات تکمیلی پلیسی برای مشخص شدن علت و انگیزه این حادثه دردناک ادامه دارد.

جاویدان در پایان با ابراز تاسف عمیق از این حادثه دردناک گفت: مجرمان خطرناک در گشت اطلاعاتی پلیس قرار دارند و در اسرع وقت دستگیر و قطعا به سزای اعمالشان خواهند رسید.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما