در دنیای تیراندازان چه می گذرد؟

[ad_1]

فرارو- اگر تا به حال با وسیله نقلیه شخصی از بوشهر به تهران رفته باشید، احتمالاً بارگیری ماشین های پرسرعت، پلاک های شکسته، شیشه های دودی و کمک فنر را دیده اید. این خودرو به نام شوتی معروف بود و وظیفه جابجایی کالای قاچاق از استان مرزی جنوبی به پایتخت را بر عهده داشت.

به گزارش فرارو، بزرگترین ترس تیرانداز گیر افتادن بود و همین عامل باعث شد تا با حداکثر سرعت حرکت کند و جایی توقف نکند و به کلانتری بی توجه باشد. در این بین گاهی حرکات مارپیچ و سرعت زیاد باعث تصادف و آسیب به خود و دیگران می شود.

اما در چند ماه گذشته این ابراهیم رئیسی بوده که برای بازدید از استان به بوشهر سفر کرده است. وی در جلسه هیات اداری استانداری را موظف به تعیین و مدیریت موضوع کالاهایی کرد که ده روز همراه ملوانان و تیراندازی ها بوده است.

در نهایت دو هفته پیش شورای تامین استان بوشهر اعلام کرد که تردد کالا با همراهی ملوان و کالاهای وارداتی بین شهرستان های استان با خودروهای سواری و وانت هایی مانند پراید و وانت آزاد قانونی است. استاندار از تیراندازی به فرزندانش خبر داد و گفت که تردد کالا بین شهرستان های استان بوشهر تهدیدی برای وی نخواهد داشت.

اما آنچه باید مورد توجه قرار گیرد این است که استانداری صادرات کالاهای تهرانی از بوشهر به استان های دیگر را ممنوع می کند. وی گفت: هیچ کالایی نباید از استان صادر شود.

محصولات تهلنجی و ملوان چیست؟

مجوز قانونی به ملوانان اجازه می دهد تا 100 قلم کالای مورد نیاز زندگی روزمره بوشهری ها را بدون پرداخت عوارض گمرکی خارج کنند. این اقلام با ملوان در اصلاحات به ته لنجی معروف شده اند.

طبق مجوز، ملوانان با تحویل 30 دستگاه نیسان وانت به عنوان اسکورت مجاز به ورود به بوشهر هستند.

تا به امروز کالاهای ملوانان و مالکان کشتی پس از ترخیص و در حین ترخیص به عنوان کالای قاچاق کشف و ضبط می شود. اکنون باید ممنوعیت و توقیف برداشته شود و خودروهای سواری و وانت هایی مانند پراید و وانت بارها را آزادانه در شهرهای استان بوشهر جابجا کنند. اما خروج عمده به استان های دیگر همچنان ممنوع است.

در بازار اسلحه چه می گذرد؟

امرار معاش باعث شد که تیرانداز شوم

وی 34 سال سن دارد و متولد یکی از استان های غربی کشور است. او چهره و اخلاق مناسبی دارد و الان یک هفته است که در سفر است. او به فرارو می گوید که همین الان محموله را از بندر گناوه بوشهر گرفته و به تهران فرستاده است. اما افزایش قابل توجه تیراندازی در بوشهر شرایط را برای تهران غیرقابل تحمل کرده است. از این رو وقتی باری با نرخ مناسب برای حمل از گناوه به تهران نداشت، در پایتخت سفر کرد.

از او در مورد زندگی اش پرسیدم که چرا زادگاهش را ترک کردی؟ خندید و گفت که اگر در زادگاهش کار و درآمد داشته باشم تیرباران نمی شوم. همین مشکل باعث شد تا 10 سال از زادگاهش دور بماند.
.
پرسیدم برای یافتن کار در این رشته تحصیلاتش را ادامه نداد؟ پاسخ داد که لیسانس کشاورزی دارد اما پس از اتمام خدمت سربازی نتوانسته در این زمینه کاری پیدا کند. البته او هم گفت که در مقطع فوق لیسانس تست داده و قبول شده است، اما پیدا نشدن کار در این زمینه باعث شد که ادامه تحصیل بدهد و ماشین بخرد و تیر بخورد.

وی همچنین به خطر تیراندازی اشاره کرد و گفت: چند سالی بود که تحت تعقیب پلیس قرار گرفته بود اما از ترس دستگیری و حبس 6 تا 7 میلیون تومانی توانست از دست پلیس فرار کند. پلیس. او گفت موبایل مورد اصابت گلوله قرار گرفت، اما جان سالم به در برد.

100 میلیون تومان تضمین می کنیم تا به اجاره 7 میلیون تومانی برسیم!

به وضوح از چهره اش، او اعتماد به نفس پیدا کرده بود، بنابراین من روی نحوه تیراندازی تمرکز کردم. می پرسم پس چقدر هزینه دارد که خطر و زندگی را در کف دست بگذاری؟ آیا امانی محموله را تحویل می دهد و تحویل تهران می دهد؟ چگونه کار می کند؟

او پاسخ داد که هیچ خطری وجود ندارد. سپس توضیح داد که برای گرفتن کالا از بوشهر 100 میلیون تومان ضمانت کرده اند. اگر باری را در وسط راه حمل کنید، 100 میلیون تن هزینه دارد. در نهایت اگر یک بار سالم به هدف خود برسد، 6 تا 7 میلیون تومان ضرر می کند.

او البته گفت که قاچاق کالاهای خطرناک نیز صورت گرفته که نیاز به وثیقه ندارد. اما جان شوتی ضامن کالا بود. به این ترتیب اقلامی مانند مواد مخدر که حساسیت بیشتری نسبت به آنها دارد در اختیار تیراندازان معتمد قرار می گیرد و اگر بتوانند کالا را به تهران برسانند 100 میلیون تومان به آنها می دهند. اما اگر گیر بیفتد، می توان بدترین مجازات را گرفت. او گفت که شنیده است جرم اصلی جابجایی برخی از این اقلام مانند قرص ضد بارداری اعدام بوده است!

سپس صورتش فرو ریخت و رنگ پوستش تغییر کرد. این بار پرسید. به نظر شما 100 میلیون تومان اگر کسی جان خود را از دست بدهد؟ نمیذاشت جواب بدم گفت عاقلانه نیست و هیچ عاقلی این کار را نمی کند. اما وقتی شغل و درآمدی وجود ندارد، عده ای به قیمت زندگی این ریسک را می کنند. جالب است بدانید که بارها افرادی که در بوشهر کالا را تحویل می‌دهند، برای دستگیری به پلیس آگاهی مراجعه می‌کنند.
.
منظورم این است که آیا شما واقعاً خطر جابجایی وسایل حساس مانند مواد مخدر را می پذیرید؟ مکثی کرد و گفت به همان 6 تا 7 میلیون تومان راضی است اما بارها به این موضوع فکر کرده و در نهایت پشیمان شده است. البته وی همچنین تاکید کرد که اگر همین قیمت پایین برای کالای قاچاق نباشد، ممکن است مجبور شوند اقلام حساس را جابجا کنند.

فقط نصف راه برای بنزین ایستادیم!

بعد پرسیدم سراغ چه اقلامی می روید و قیمتش ارزانتر است؟ سپس چگونه کالا را به تهران ارسال می کنید؟

این مرد 34 ساله پاسخ داد که این اقلام معمولاً در لباس کودکان و بزرگسالان، غذاهای خارجی، لوازم برقی و غیره است. او می گوید که معمولا به صورت گروهی حرکت می کند. حدود 20 تا 30 شلیک شد.

آنها همزمان حرکت می کنند. او سرعت خود را به 120 کیلومتر در ساعت کاهش نمی دهد و تمام کارها را پشت فرمان انجام می دهد. اما در آن نقطه فقط در پمپ بنزین ها متوقف می شود، که در هر پمپ بنزین متوقف نمی شود.

وی گفت: پمپ بنزین معتمد اطلاع رسانی نکرده و هرکدام 100 هزار تومان جایزه به متصدی پمپ بنزین دادند تا ارتباط خود را حفظ کنند. البته وی خاطرنشان می کند که برخی از همین اپراتورها بارها لو رفته و با هزینه اندک گرفتار شده اند.

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما