“دیجی سرویس” بزرگترین فروشگاه سامسونگ موبایل در ایران را افتتاح کرد

این صفحه به دلیل انتشار محتوای مخالف با قوانین جمهوری اسلامی ایران مسدود گردید.

این مطالب از سوی مدیر سایت تایید نمی‌شوند.

سلب مسئولیت: مدیر این سایت مسئولیتی در قبال محتوای این صفحه ندارد.

شرط بندی به عنوان یک جرم در جمهوری اسلامی ایران شناخته می‌شود.

مدیریت هیچ مسئولیتی در قبال این صفحه ندارد.

مسئولیت استفاده از این مطالب به عهده خود کاربر است.

شرط‌بندی از نظر اقتصادی هیچ‌گونه بازدهی ندارد و تنها منجر به ضرر می‌شود.

محتوای این صفحه به صورت غیر مجاز منتشر شده است.

سلب مسئولیت قانونی نسبت به تمام مطالب درج شده در این صفحه.

[ad_1]

بزرگترین فروشگاه سامسونگ موبایل در ایران روز پنجشنبه 29 اکتبر 1400 با حضور رسانه ها و مدیران ارشد دیجی سرویس افتتاح شد. هنگامی که این فروشگاه را افتتاح کرد ، DigiService اعلام کرد که می خواهد تجربه خرید محصولات سامسونگ در زمینه تلفن های همراه و لوازم جانبی را به استانداردهای جهانی نزدیک کند.

نکته خواندنی: Caviar مدل ویژه ای از آیفون 13 پرو را با دندان های دایناسور واقعی T-Rex معرفی کرد

اگر عصر پنجشنبه از بازار چارسو دیدن کنید ، شگفت زده خواهید شد زیرا افراد زیادی در طبقات مختلف در این راهرو وجود دارند. این فرد مشتاق در انتظار مراسم افتتاحیه بزرگترین فروشگاه سامسونگ موبایل در ایران و مهمتر از همه ، دیدار با بازیگر محبوب سینمای ایران ، “محمدرضا گلزار” است. چند ساعت منتظر بمانید.

بزرگترین فروشگاه سامسونگ موبایل در ایران ، با مساحت 1200 متر مربع ، در طبقه شمال شرقی طبقه همکف بازار چارسو واقع شده است ، جایی که قبلاً به فروش محصولات سامسونگ اختصاص داده شده بود ، اما اکنون به یک فروشگاه تجاری تخصصی تبدیل شده است. برای تلفن های همراه و لوازم جانبی. رمضان نژاد ، مدیر فروشگاه ، در مراسم افتتاحیه گفت:

“این فروشگاه تجربه خرید آسان و ایمن را برای جدیدترین محصولات سامسونگ در اختیار مشتریان قرار می دهد. مشتریان از این پس با ورود به این فروشگاه با یک محیط حرفه ای امن برای مشورت و معرفی محصولات روبرو خواهند شد.”

در این فروشگاه ، حدود 80 پرسنل متخصص به تمام سوالات شما پاسخ می دهند ، در حالی که شما می توانید تمام محصولات جدید سامسونگ را از نزدیک ببینید و برای انتخاب هوشمندانه تر با شما همکاری کنند. نوری ، مدیر برند DigiService ، به دیجیاتو گفت:

“اتاق مراقبت از مشتری مسائل مشتری را از لحظه ورود مشتریان و در مراحل مختلف ، یعنی قبل از خرید ، هنگام خرید و پس از خرید حل می کند. این واحد بر اساس استراتژی خدمات تجربه مشتری طراحی شده است تا بهترین تجربه خرید ممکن را ارائه دهد.”

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما