رونالدو به سولشر: من باید در هر بازی یک تیم باشم

[ad_1]

کد خبر: 1785845/59

زمان: 11:45
1400/07/24

بازدید: 32،156

ناراحتی شماره 7 روی نیمکت نشسته است

کریستیانو رونالدو ، ستاره منچستریونایتد وقتی روی نیمکت مقابل اورتون نشست ، عصبانی شد.

به گزارش “ورزش سه” ، اوله گونار سولشر تصمیم گرفت در هفته هفتم دیدار لیگ برتر مقابل اورتون به کریستیانو رونالدو استراحت دهد و این بازیکن کار روی نیمکت را آغاز کرد. اگرچه او در نیمه دوم به میدان آمد ، اما توانست تلاش زیادی انجام دهد و در نهایت بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

اقدامات سرمربی نروژی با ناباوری و اعتراض بسیاری از مردم روبرو شد که معتقد بودند حضور رونالدو در زمین می تواند وضعیت یونایتد را به گونه دیگری تغییر دهد و به نظر می رسد بازیکن پرتغالی نیز از نیمکت ناراضی است.

یک منبع نزدیک به یونایتد به سان گفت: “رونالدو بسیار ناامید و عصبانی است زیرا او بازیکن اصلی این بازی است. اوله فکر می کند بعد از بازی با ویارئال خسته شده بود ، بنابراین تصمیم گرفت او را در اوایل بازی به زمین بفرستد. نصف. اما کریستیانو به مربی گفت که او توضیح می دهد که آمادگی بازی ندارد و می خواهد در همه لیگ های زمین بازی کند. “رونالدو همچنین گفته است که برنده خواهد شد و یونایتد باید از مهمترین آنها استفاده کند. بازیکنان در همه مسابقات. “

بازی با اورتون پس از پیروزی 1-2 مقابل ویارئال در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد. یونایتد اولین بازی مرحله گروهی خود در لیگ قهرمانان اروپا را 1-2 با یانگ بویز شکست داد و همچنین تقریباً بازی را برد ، اما رونالدو طبق معمول تیم را نجات داد و در صورت شکست گل پیروزی را به ثمر رساند. گلزنی در اولدترافورد

این بازیکن در دقیقه 57 بازی با اورتون جانشین ادینسون کاوانی شد و پس از سوت پایان بازی با عصبانیت وارد تونل شد و گفت که به رختکن برود. انتشار تصویر بر فشار و انتقاد سولشر افزود و حتی فرگوسن نیز از عدم استفاده از این فوق ستاره پرتغالی در ترکیب اصلی واکنش نشان داد.

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما