(فیلم) مادر سنگدل نوزادش را به سطل زباله می اندازد

[ad_1]

یک مادر 18 ساله در نیومکزیکو، ایالات متحده، که در حال پرتاب کردن نوزادش در سطل زباله دیده شد، به پلیس گفت که تا یک روز قبل از تولد نوزادش در حمام از باردار شدنش خبر نداشت.

به گزارش فرارو، الکسیس آویلا پس از اینکه نوزادش در هوای 30 درجه پس از انداختن یک شبه در سطل زباله پیدا شد و به قتل و کودک آزاری متهم شد، دستگیر شد.

این زن با قرار وثیقه 10000 دلاری آزاد شد. او باید در دادگاه ناحیه لیا حاضر شود.

آگوست فونز، رئیس پلیس هابز گفت که هرگز با چنین موردی مواجه نشده بود. او گفت: “اگر در مراقبت از نوزاد مشکلی دارید، بهترین راه این است که فردی را پیدا کنید که بتواند به شما کمک کند.” با ما تماس بگیرید و اجازه دهید در این زمینه به شما کمک کنیم.

ویدئوی نظارتی نشان می دهد زنی با یک فولکس واگن جتا سفید رنگ پس از توقف در جلوی سطل زباله درب عقب خودرو را باز می کند و نوزادی را که در کیسه زباله پیچیده شده بود در سطل زباله می اندازد. این اتفاق حوالی ساعت 2 بعد از ظهر روز 7 ژانویه رخ داد.

شش ساعت بعد، این ویدئو سه نفر را نشان می دهد که نوزاد را در سطل زباله پیدا می کنند. نکته قابل توجه این است که یک نوزاد مرده با بند ناف هنوز زنده است.

فونز گفت که اقدام سریع برای نجات جان یک نوزاد پسر فوق العاده بود.

آویلا ادعا کرد که پسرش را رها کرده است. این مادر 18 ساله به پلیس گفت تا زمانی که روز پنجشنبه به دلیل درد معده به پزشک مراجعه نکرد، از بارداری خود خبر نداشت. صبح روز بعد، او پسرش را در حمام خانه والدینش به دنیا آورد. آویلا گفت که در آگوست 2021 از پدر پسر جدا شد. او گفت که پس از زایمان دچار وحشت شده است.

این زن کودک خود را در حوله ای پیچیده، آن را در یک کیسه پلاستیکی سفید حاوی زباله در یک کیسه زباله سیاه بزرگتر قرار داد و سپس حدود ساعت 2 بعد از ظهر کودک را در سطل زباله انداخت.

حدود ساعت 8 شب بود که مایکل گرین، هکتور جس و اپریل میدو پس از شنیدن گریه نوزاد را نجات دادند. او به پلیس گفت که فکر می کند گربه یا سگ است. میدو نوزاد را در آغوش گرفت تا زمانی که کمک آمد.

پلیس گفت که نوزاد در بیمارستان روز دوشنبه پایدار است.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما