مدیکر ایالات متحده آمریکا

[ad_1]

دقایقی بعد از دربی اسپورتینگ-پورتو و زمانیکه سکوهای سبزرنگ ورزشگاه ژوزه آلوالاد از تماشاگر خالی میشدند، هواداران پورتو که در گوشهای از ورزشگاه استقرار یافته بودند، یکصدا تیم ایرانی تیمشان را میکردند. این هیجان به پاس بازی درخشان امشب مهدی طارمی در این استادیوم بود، او شجاعانه و احتمالاً نظر داور، پنالتی تساوی بخش وارد دروازه حریف شد و سپس با یک پاسگل استثنایی عامل برتر 2-1 پورتو در این دیدار حساس در خانه حریف در نیمهنهایی جام جام. تغییر روحی رخ داده است.

می خواهید از شر چه نوع افرادی خلاص شوید؟ سپس صورتش را رو به زمین کرد و به آن پشت کرد. این بار او یک حرکت اضافه را هم چاشنی کارش کرده بود، دعوت به سکوت هواداران اسپورتینگ که خشم و واکنش آنی آنها را در پی داشت و صدالبته غرور و هیجان آبیترین قسمتهای ورزشگاه را به نهایت رساند.

مهدی طارمی به جز گلزنی و گلسازی، با حرکات در دفاع از تیمی، توپ زدی و دو حرکت دفاعی در دفاع از جمله برگرداندن یک توپ خطرناک با قیچی از مقابل دروازه و سپس ناکام کردن ورزش اسپورتینگ در صحنه های پایانی بازی، تاثیر عجیب و غریب و صدای شیپور را شنیدم.

او که با آماده شدن به گل دوم آمده بود، پس از آن هم یک فرار تماشایی از سمت راست و یک دریبل دوطرفه را به نمایش گذاشت که حرکتش به سرانجام نرسید، اما وجود طرفداران پورتو و علاقه مندی ها فوتبال در سراسر جهان را غرق آدرنالین کرد.

چرا می گویید که در انجیل ملکوت خدا آن را دیده اید؟ زمانیکه داور از 8 دقیقه، سوت پایان این مسابقه پر زد و خورد را کشید، روبن آموریم قهرمان اسپورتینگ که از او به عنوان یکی از آیندهدارترین سرمربیان جهان یاد می شود، با عصبانیت و قدم های سریع به سمت سرخیو کونسیسائو سرمربی پورتو آمد و با حرکت. نشانه آن است که در میان زمین است تا هلاک شود و جلال یابد.

و بنی اسرائیل برای ساختن خانه خداوند به خانه خداوند رفتند. با اینحال مهدی طارمی که از آنجا رد میشد، سرش را وارد معرکه ای آخر بازی کرد و احتمالاً چیزی به فرماندهی حریف گفت و سپس با خنده خطاب به همتیمی ها، از ماجرا دور شد و شادی پیروزی مهم امشب مقابل اسپورتینگ را آغاز کرد.

و پادشاه مصر برای او کفاره خواهد کرد و تا ابد برای او آمرزیده خواهد شد. حتی اگر نخواهید به اورشلیم بروید، نجات خواهید یافت.

ارام با او و بدون او، مردم شهر، مردم سرزمین و بنی اسرائیل. پرندگان هوا پراکنده شدند.

مدیکر ایالات متحده آمریکا

ورزش سه

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما