مقایسه هزینه های نگهداری طولانی مدت خودروهای بنزینی و برقی

[ad_1]

تحقیقات اخیر نشان می دهد که خودروهای برقی در دراز مدت ارزان تر از خودروهای بنزینی هستند. به عنوان مثال، در یک دوره 36 ماهه، وسایل نقلیه الکتریکی به طور متوسط ​​514 دلار در مقایسه با 749 دلار برای مدل های احتراق داخلی، قیمت داشتند.

اما در مدت کوتاهی وضعیت کمی متفاوت است. طبق گزارش We Predict، دارندگان مدل های الکتریکی در ایالات متحده به طور متوسط ​​123 دلار در سه ماهه اول و 306 دلار در سال اول برای نگهداری خودرو هزینه کردند. میانگین هزینه یک مدل احتراق داخلی در همان زمان تقریباً 53 دلار و 189 دلار بود.

با توجه به We Predict، تفاوت قابل توجه در هزینه های خودروی الکتریکی و احتراق داخلی در دراز مدت در درجه اول به هزینه های تعمیر و نگهداری مربوط می شود. به عنوان مثال، نگهداری از یک خودروی برقی در طول سه سال اول مالکیت تنها 77 دلار هزینه دارد، اما برای یک خودروی احتراق داخلی 228 دلار هزینه دارد.

ما داده های جمع آوری شده از 13 میلیون وسیله نقلیه، از جمله 400 مدل مختلف را پیش بینی می کنیم. در این مطالعه، محققان نتایج 65 میلیون خدمات را به دست آوردند که بیش از 7.7 میلیارد دلار برای قطعات یدکی و 9.5 میلیارد دلار برای دستمزد استفاده شد. عوامل دیگری مانند تعمیرات غیرمنتظره، ضمانت‌ها و فراخوان‌ها، عیب‌یابی، به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار، گزینه‌های نصب‌شده در کارخانه، و کمپین‌های خدمات نیز در نظر گرفته می‌شوند.

علاوه بر این، We Predict نتیجه می گیرد که هزینه های نگهداری خودرو در حال افزایش است. به عنوان مثال، طی سه سال اول مالکیت مدل 2018، خودروسازان به طور متوسط ​​731 دلار از مالکان دریافت کردند که 11 درصد افزایش نسبت به مدل 2016 نشان می دهد. علاوه بر این، هزینه های تعمیر 4 درصد افزایش یافته است و هزینه های تعمیر و نگهداری و کمپین های خدماتی افزایش یافته است. 11 درصد و 35 درصد افزایش یافته است.

نکته جالب دیگر این است که طبق تحقیقات We Predict، در حال حاضر هزینه تعمیر خودروهای برقی بین دو تا سه برابر بیشتر از مدل های بنزینی است. این به دلیل عواملی مانند عدم اطلاع تکنسین ها از مشکلات خودروهای الکتریکی و صرف زمان بیشتر برای تعمیر عیوب است. انتظار می رود با آموزش تکنسین های جدید و گسترش تجربه این تفاوت کاهش یابد.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما