چیزی که 325 دلار برای شما در فروش تتر می‌خرد

اگر از پلتفرم معاملاتی صرافی بایننس یا بیترکس استفاده می کنید، به احتمال زیاد بازار معاملات USDT را دیده اید و حتی ممکن است از آن استفاده کرده باشید. با استفاده از خدمات خرید و فروش تتر در پارس بیت علاوه بر اینکه میتوانید توکن USTD را بدون کارمزد و با مناسب ترین قیمت خرید و فروش کرده وبا پشتیبای 24 ساعته و مشاوره رایگان امنیت سرمایه خود را تضمین کرده اید. یک بیت کوین دارای نوسان قیمت روزانه است، و ممکن است قیمت امروز بیت کوین با فردا متفاوت باشد.

گرچه به دلیل ارزش ثابت آن لزوماً یک سرمایه گذاری جذاب مانند بیت کوین یا اتریوم نیست اما ابزاری محبوب است که برای دسترسی به بازارهای رمزنگاری استفاده می شود و گاهی اوقات یک شاخص قوی از حرکت های آینده بازار است. میتوانید تتر را با رمزارزهای دیگر بازار خرید و فروش کرد و زمانی که بازار روبه قرمز است یا به عنوانی پر ریسک شده، با تبدیل کردن سرمایه تان به تتر، آن را از نوسانات شدید قیمتی دیگر رمزارزها نگه دارید. هدف صرافی آبان تتر در ابتدا فراهم کردن شرایط آسان خریدوفروش ارز تتر برای کاربران ایرانی بود، اما امروزه لیست بلند بالایی از تمام کریپتوکارنسیهای پرمعامله جهانی از بیت کوین و اتریوم و تتر گرفته تا ارزهای نه چندان سرشناس اما آینده داری مانند سوایپ، ترا، آراگون و الروند را نیز به پلتفرم خود افزوده است. Tether از طریق پروتکل لایه ای Omni در بلاک چین بیت کوین ایجاد شده است اما پس از مدتی در سایر بلاکچین ها نیز قرار گرفته است.

سرعت انتقال تتر در بلاکچین ترون نسبت به سایر بلاکچینها بالاتر است و کارمزد آن نیز بسیار پایین است. همانطور که در ابتدا بیان کردیم، تتر برای اولین بار بر روی بلاکچین omni ایجاد شد اما به مرور با توجه به سرعت پایین این شبکه و کارمزد های بالا ، توسعه دهندگان این ارز دیجیتال تصمیم گرفتند این استیبل کوین پر کاربرد را بر روی سایر شبکه ها نیز پیاده سازی و قابل دسترس نمایند. در ادامه روش ثبتنام در یک صرافی ایرانی را شرح داده و سپس مراحل ارسال تتر به شخص و صرافی خارجی را نیز بیان کردهایم. بنابراین بهترین روش خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران از طریق صرافی های فعال در ایران است که با یک جستجو در اینترنت لیستی از این صرافی ها به شما نشان داده می شود. یا وقتی یک روش خوب برای سرمایه گذاری به شمار میاد چه ایرادی تو سرمایه گذاری روی این روش هست؟ توجه داشته باشید اگر چه گفته می شود قیمت USDT همواره یک دلار است اما در برخی مواقع با توجه به میزان عرضه و تقاضا ممکن است قیمت این استیبل کوین به 1.02 دلار یا 0.98 دلار تغییر پیدا کند.

از مزایای فروش ارز دیجیتال تتر به اینانس میتوان به دریافت کمترین کارمزد، به روز ترین قیمت دلار و تسویه در کمترین زمان ممکن اشاره کرد. قابل توجه هست که بدونین یکی از فاکتورها و عواملی که معامله گران و تریدرها در زمان خرید Tether بهش توجه دارن، بهترین قیمت تتر هست. تقاضا برای این ارز مدام در حال افزایش وحجم معاملات روزانه آن همیشه دو برابر بیشتر از بیت کوین و اتریوم است. بیت کوین چیست ؟ استیبل کوین چیست ؟

اگر علاقه مند به اطلاعات بیشتر در زمینه جزئیات خبر پشتوانه این استیبل کوین و حواشی آن هستید، این مقاله را بخوانید. عده ای معتقدند تتر در رشد شدید قیمت بیت کوین و رسیدن به ۲۰۰۰۰ دلار در اواخر سال ۲۰۱۷ نقش اساسی داشتهاست. از اونجایی که تتر تقریبا معادل دلار است میتونین با خرید تتر به جای دلار سرمایه ارزی خودتون رو نگهداری کنین که با اینکار هم ارزش داراییتون حفظ شده و هم اینکه به راحتی میتونین در همه جای دنیا همراه داشته باشین و هر کجا که خواستین فروش تتر خودتون رو انجام بدین و وجه رایج اون کشور رو بگیرین.

نگهداری ارزها در کیف پول این امکان رو میده که شما در هر جای دنیا بتونین فروش تتر رو انجام بدین و وجه رایج اون کشور رو دریافت کنین. تحلیل فاندامنتال تتر نشون میده که وضعیت فعلی این استیبل کوین باعث شده تا توی کشورهایی که با نرخ تورم بالایی روبرو هستن، این ارز پایدار جایگزین ارز فیاتی مثل دلار برای خرید و فروش بشه که خرید و نگهداری اون یک استراژی تدافعی برای محافظت کردن از ارزش سرمایه در نظر گرفته میشه. جایگزین شدن اینترنت و سیستم های کامپیوتری به جای سیستم های سنتی این روزها رد پای خودش رو در همه صنایع بزرگ دنیا مثل خودروسازی، هواپیما و خلاصه هر چیزی که فکرش رو بکنین، داره نشون میده. پلتفرم اکس اونیکس، با توانایی تبادل معاملاتی بیت کوین و کریپتو کارنسی، ویژگی هایی مثل امنیت، خدمات متنوع و نقدینگی بالا و کارمزدهای پایین در بازار را به صورت یک جا به همراه دارد. سرعت بالای تراکنش های تتر باعث شده، برای تریدر هایی که میخواهند از نوسانات لحظه ای بازار نهایت استفاده را ببرند، انتخاب بسیار مناسبی باشد.

برای کسانی که نگران پشتوانه ارزهای دیجیتال هستند و بیت کوین را به این دلیل که پشتوانه مشخصی ندارد، نقد می کنند؛ USDT گزینه مناسبی محسوب می شود. تتر (Tether) یا دلار تتر یک ارز رمزنگاری شده و مبتنی بر فناوری بلاک چین بیت کوین است که ارزش آن به معنی ارزش یک دلار آمریکا است. حدود 22 دلار که در نوع خود بسیار زیاد است. مثلاً اگر ۱۰ دلار سرمایه داشته باشید، قادر خواهید بود که حدود ۱۰ Tether را در کیف پول اینترنتی خود ذخیره کنید.

همانطور که بیان کردیم قیمت این ارز دیجیتال همواره در یک دلار ثابت است. بعد از پرداخت و ثبت سفارش خرید ارز دیجیتال تتر در اینانس پس از حداکثر 5 دقیقه ارز دیجیتال تتر را در کیف پول خود دریافت خواهید کرد. پس همواره جهت جلوگیری از هدر رفتن داراییهای دیجیتالی خود به این نکته توجه فرمائید. یعنی شما باید اقلا 15 تتر از این صرافی خریداری کنین و کمتر از این مقدار امکان پذیر نیست. توجه کنید که قبل از خرید تتر احراز هویت فقط یک بار انجام گرفته و در صورتیکه بخواهید دوباره Tether خرید کنید نیاز به احراز هویت مجدد نیست.

کاربران تتر هم معاملات و مبادلات خود را بهصورت مستقیم و با کمک پولهای فیات به انجام میرسانند؛ بنابراین، سرمایهگذاران دیگر نیازی به پیروی از قوانین ضد پولشویی و گذراندن فرآیند احراز هویت ندارند. اینانس برای کاربران خود سطوح مختلف کاربری تعریف کرده است و با افزایش سطح کاربری شما در اینانس امکانات و مزایای بیشتری برای شما فعال خواهد شد. کاربرد این استیبل کوین با توسعه پیدا کردن صرافی های ارز دیجیتال بیشتر و شد و جای پول نقد رو موقع خرید و فروش انجام ترید های مختلف گرفت، چون که باعث میشد تا معامله گرها با سرعت بیشتری بتونن معاملات خودشون رو انجام بدن و توی مدت زمان کوتاه تعداد پوزیشن های بیشتری رو برای انجام خرید و فروش های متعدد ایجاد بکنن. برای مثال ممکنه صرافی قیمت تتر رو پایین بزنه، ولی کارمزد بیشتری دریافت کنه و یا قیمت تتر رو بالا بزنه و کارمزد کمتری دریافت کنه. نکته مثبت دیگر ارز Tether ، امنیت بالا ی آن می باشد. ارزهای دیجیتالی که به یک دارایی یا ارز واقعی متصل نیستند، در معرض نوسانات بازار هستند. در میان تمامی رمزارزهایی که در این بازار تبادل میشوند رمزارز تتر با نماد اختصاری USDT یکی از محبوبترین استیبل کوین های دنیای دیجیتال شناخته شده است که کاربران را با قیمت ثابت خود در مقابل نوسانات شدید بازار محافظت میکند به خاطر همین مسئله بسیاری ازکاربران به خصوص کاربران پارس بیت به خرید و فروش آن روی آورده اند.

اکثر ارزهای دیجیتال سنتی مانند اتریوم، بیت کوین و لایت کوین (LTC) شاهد نوسانات شدید در بازار، تورم و نرخ بهره خواهند بود. هر واحد از یک استیبل کوین با توجه به شرایط بازار، قیمت ثابتی دارد، به همین دلیل آنها را با عنوان رمزارز پایدار و با ثبات نیز میشناسیم. همچنین وب سایت این شرکت بدون ارائه جزئیات اعلام نمود که در هنگ کنگ دارای شخصیت حقوقی بوده و دفاتری نیز در کشور سوئیس دارد. اینانس سرویس کیف پول ارائه نمی دهد و شما برای خرید تتر از ما میتوانید از هر دو نوع این کیف پول ها استفاده نمایید و محدودیتی در نوع کیف پول انتخابی شما وجود ندارد. ژان ولدر (Ludovicus van der Velde) مدیرعامل هر دو شرکت بیتفینکس و تتر است و فیلیپ پاتر مأمور اصلی امورات استراتژیک هر دو شرکت است. پاسخ به این شوال که خرید تتر ارزشمند است یا نه نیاز به این دارد که در مورد این ارز جستجو کنید و وایت پیپر و برنامه هایی که برای آن نوشته شده را مطالعه کنید و بر اساس زمان سپری شدن از پروژه و میزان پیشرفت آن اعتبار سنجی کنید.

حتما هنگام خرید به این موضوع توجه کنید و اگر گس فی زیاد بود یا زمان دیگری را برای خرید تتر انتخاب کنید که شبکه خلوت باشد یا یک شبکه دیگر را برای انتقال انتخاب کنید. لازم به ذکر است که برای تهیه تتر لازم است که شما حتما کیف پول تتری خود را از قبل تهیه کرده باشید. بنابراین بهتر است حتما این موضوع را بررسی نمایید که آیا از بلاکچین مورد نظر شما پشتیبانی می شود یا خیر. بنابراین در هنگام انجام تراکنش ها این مورد رو زیر نظر بگیرین. محبوبیت استیبل کوین ها به خاطر پایین بردن ریسک به خصوص در هنگام تبدیل ارزها است.

استیبل کوین ها نوعی ارز های دیجیتالی هستند که قیمت آن ها در بازار جهانی ثابت بوده و با توجه به نوساناتی که در بازار ایجاد می شود این رمز ارزهای تغییرات آنچنانی را به خود نمی بینند. لذا با آگاهی از این موضوع وارد بازار ارزهای دیجیتال شوید. اگرچه اما و اگرهایی در زمینه پشتوانه USDT وجود دارد اما تاکنون این موضوع نتوانسته روند فعالیت این استیبل کوین را تحت تاثیر قرار دهد و Tether به عنوان ارزی با پشتوانه دلار شناخته می شود. در ترید ارزهای دیجیتال نیاز به خرید ارز فیات را کاهش می دهد و این موضوع سرعت انجام تراکنش ها را بالاتر می برد. تتر مسیر ترید را برای تریدرهای کشورهای مختلف هموار میکند. با این حال، آنچه بسیار کمتر مشخص است، ادعای تتر لیمیتد مبنی بر داشتن ذخایر دلاری کافی برای هر توکن USDT است که تا به امروز منتشر کرده است.

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما