آماتورها آموزش سئو اما نادیده بگیرید چند ساده مسائل

کلماتی که در جدول بالا مشاهده میکنید کلمات کلیدی طولانی است که با کلمه کلیدی اصلی شما مرتبط است که بهوسیله کاربران سرچ بیشتری داشته است. ولی هدف اصلی سئو موتورهای جستجو نیست، هدف اصلی جلب رضایت کاربران سایت است و گوگل توجه زیادی به رضایت کاربران از نتایج جستجو دارد و سایت هایی را در رتبه های بالا قرار می دهد که محتوای آن برای کاربران سایت رضایت بخش است. سئو شامل فاکتورهای زیادی است که اما مواردی از آن، در آموزش سئو تاکید ویژه ای به آن شده است.

سئو دنیای بی انتهایی است که مرزهای آن روز به روز در حال گستردهتر شدن است و در این دنیای بی انتها برای تمامی کسب و کارهای سنتی جای مشخصی وجود دارد که با تلاش مستمر میتوان به آن رسید. کیورد پلنر یکی از پر کارآمدترین ابزارهای بهینهکردن سایت است که میتوانید در زمینههای مربوط به جستوجو و تحقیق کردن کلمات کلیدی از آن استفاده کنید. برای مثال: در طی روز چقدر سایت شما در نتایج گوگل دیده میشود، چه مقدار بر روی سایت شما توسط کاربران کلیک میشود و یا لینکسازیهای شما به چه صورت است و حتی ارورهای سایتتان چیست و موارد سیار دیگر که این ابزار بهصورت دقیق و کامل به شما نشان میدهد.

توتال کلیک در سرچ گوگل کنسول به مجموعه کلیکهایی گفته میشود که سایت شما در نتایج گوگل گرفته است که این ابزار به شما نشان میدهد. زمانی که وارد سایت Semrush در داشبورد سمت چپ هر بخش از آنالیز ها را به دسته های کلی زیر تقسیم کرده است. برای مثال در کنار بعضی از نتیجههای گوگل علامت ad را میبینید که یعنی اینها جزو نتایج طبیعی نمیباشند. سرچ کنسول جزو ابزارهای گوگل است که سئو کاران میتواند سایت خودشان را بهراحتی مورد تحلیل و بررسی قرار بدهند. با فعالسازی SEARCH CONSOLE برای سایتتان، توانایی این را خواهید داشت که روزانه سایت و موقعیت و شرایط سایتتان در گوگل برای بررسی کنید.

و این موضوع حسن نیست گوگل را در امر بروز رسانی الگوریتم های خود برای کاربران را می رساند. بهنوعی به این الگوریتمها خط قرمز گوگل گفته میشود که اگر آنها را رعایت نکنیم سئو سایت دچار مشکل میشود در کل این الگوریتمها به انواع گوناگونی تقسیمبندی میشوند که در ادامه به آنها میپردازیم. این راهنماییها به شما کمک میکنند که دادههایی بیشتر از شما در موتورهای جستجو نمایش داده شود. در قسمتهای اول این بخش به چهار مورد از مهمترین ریدایرکتها را میپردازیم. از جمله وظایف کارشناس سئو میتوانیم به امور بررسی و تحلیلی و تجزیه، بازبینی و اعمال تغییرات در سایتها اشاره کرد. که تمامی این موارد بهوسیله الگوریتم پاندا بررسی میشود و نتایج را به گوگل گزارش میکند. این الگوریتم جزو مهمترینها است که باید به آن توجه بسیاری شود تا سایت شما دچار اختلال نشود. برای توضیح بیشتر با یک مثال شروع میکنیم، زمانی که احتمال دارد شما موقعیت پاسخدادن به تلفن همراه خود را نداشته باشید، شماره همراه خود را بر روی شماره دیگری دایورت میکنید که آن شخص پاسخ تلفن شمارا بدهد. این نکته به این معنا نیست که نباید بعد از برقراری جایگاه خودتان در بازار و به دست آوردن اعتبار لازم، روی چنین کلمات کلیدی کار نکنید.

این همان عملیات ریدایرکت کردن است. یکی از اشتباهاتی که بسیاری از افراد در انتخاب کلمات کلیدی انجام میدهند این است که در هر حوزه که فعالیت می کنند در همان ابتدای راه به سراغ کلمات کلیدی اصلی یا کلمات کلیدی سخت می روند. آموزش سئو – https://alikazemi.me/in-person-seo-training/ – محدود به یک CMS خاصی نبوده است و شما این توانایی رو دارید که اطلاعات سئو را بر روی هر سایت با هر زبانی برنامهنویسی قابلاجرا کنید. این الگوریتم مسئول از فیلتر رد کردن این بکلینکها است و در نهایت سایت مقصد را جریمه خواهد کرد. زمانی که شما آموزش سئو را به طور کامل یاد بگیرید تمامی راههایی را که میتوانید کلمات کلیدی را پیدا کنید را یاد میگیرید. افرادی که آموزش سئو بهصورت کامل و جامع دیده باشند بهخوبی میتوانند کلمه کلیدی و یا هر سایتی را سئو کنند و سایت را به رتبه یک در گوگل برسانند؛ بنابراین سئو به یک زبان برنامهنویسی خاص محدود نمیباشد. در واقع ریدایرکت کردن به این معناست که ممکن است صفحهای از سایت شما وجود نداشته باشد یا بهطورکلی تغییر کرده باشد در این صورت شما لینکی را مشخص میکنید و به گوگل میگویید که اگر کسی بر روی صفحه کلیک کرد کاربر را به صفحه و لینکی که شما مشخص کردهاید، ببرد.

مسیر یادگیری SEO شما، به شدت تحت تاثیر منابعی است که استفاده میکنید. در بخش دیگه ای از بهترین آموزش رایگان سئو سایت قصد داریم به موضوع مهمی بنام سئو منفی به انگلیسی Negative SEO بپردازیم. و در نهایت، نمایش نتایج به کاربران. توتال ایمپرشن در سرچ گوگل کنسول به دفعاتی که سایت شما در نتایج جستوجو گوگل دیده شود Total impressions گفته میشود. نکته: همیشه نرخ دفع صفحات مشابه را بررسی کنید (مثلاً پستهای وبلاگی با هم یا صفحات لندینگ با هم) تا به اطلاعات مناسبی دست پیدا کنید.

در این کلاس سئو هدف ما ورود شما به بازار کار است و هرآنچه که برای کسب درآمد و گرفتن پروژه به آن نیاز دارید را با آموزش ۰ تا ۱۰۰ سئو در آکادمی سئو ایران به شما یاد میدهیم. شما پس از گرفتن SSL و راه اندازی آن در سرور و انجام دادن کارهای تکنیکی و فنی در این زمینه, در نهایت میتوانید تست و آزمایشی برای انجام درست کارها داشته باشید. این را نیز در نظر بگیرید که برخی نکات آموزش سئو، رایگان است می تواند تا حدودی برای شما مفید و کاربردی باشد.

با استفاده از این ابزار میتوانید بهراحتی سرعت دقیق لود و سایت خود و رقبا را تحلیل کنید. در این روش رایگان فقط کافی است شما کلمه کلیدی حوزه کاری خود را در گوگل سرچ کنید و در قسمت پایین صفحه قسمتی را میبیند که به بخش ساجست (Suggest)گوگل است، به این معنا که کلمات کلیدی مرتبط با کلمه اصلی است که سرچ کردهاید است. وورنک ابزاری است که به سایت شما امتیاز میدهد و این امتیازدهی از صفر تا صد است که هرچه سایت شما به 100 نزدیک باشد به این معناست که سئو سایت شما در شرایط خوبی به سر میبرد و هرچقدر که این عدد به صفر نزدیکتر باشد باید در بهینهسازی سایت دقت بیشتری کنید.

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما