آنها درخواست کردند صد مشاور حدود معنی فوت فتیش. یک پاسخ برجسته بود

اگه می دونستید پا چقدر خوشگل و دوست داشتنیه، پول می دادید تا مثل ما فوت فتیش بشید و از پا فیض ببرید. در واقع اگر فتیش نبود ما دنیای احساسی با دایره کوچکی داشتیم. از این بررسی این نتیجه به عمل آمد که رایجترین فتیشها، فتیشهای مرتبط با اعضای بدن یا فتیشهای مرتبط با اشیائی است که معمولاً در ارتباط با اعضای بدن هستند (۳۳ و ۳۰ درصد به ترتیب). فِتیشیسم جنسی یا فتیشیسم سِکسوال (به انگلیسی: sexual fetishism) یا فتیشیسم اِروتیک (به انگلیسی: erotic fetishism) وضعیتی روانشناختی است که در آن یک شیء، چیز یا موضوع سبب برانگیختگی جنسی و حتی در مواردِ خاص، ارضای جنسی میشود. این دسته از افراد گاه با مشاهده کفش یا چکمه، جوراب و یا پاهای زنان و یا حتی مشاهده انگشتان پای زنان (فوت فتیش) دچار تحریک شدید جنسی میشوند و گاهی این مسئله برای خود آنها هم آزاردهنده بوده و زندگی روزمره را با اختلال مواجه میکند به خصوص که برای بسیاری از این دسته از افراد این وضعیت توأم با احساس گناه است و به همین دلیل اصلاً برای درمان مشکل خود، اقدامی نمیکنند.

ارتباط شما با ما گویای این است که در صدد انتخاب مسیر صحیح هستید و امیدواریم ما نیز راهنمای خوبی برایتان باشیم. دزموند موریس فوت فتیشیسم را نتیجه گذار سلول های مغزی در سنین پایین می دانست، فشار لمسی پا/کفش در این امر می تواند مهم باشد. طبق راهنمای تشخیصی و آماری اختلالهای روانی، نشانههای فتیشیسم باید حداقل ۶ ماه طول کشیده باشند و باعث اختلال در عملکرد اجتماعی، شغلی یا سایر حوزههای مهم کارکردی شوند. ⭐MIE⭐موسسه MIE برای✔️ لیست مشاغل مورد نیاز کانادا در این صفحه اقدام به دریافت✔️ پیشنهاد کار یا✔️ جاب آفر می نماید.

درمان مبتنی بر اصول یادگیری برای یادگارپرستی به کار رفته تا حدودی موفق بودهاست. هر چند در بعضی موارد برای بدست آوردن اشیای مورد نظر خود (غالباً لباسهای زیر، چکمه، یا کفش) مرتکب جرم هم میشوند. اکثر قریب به اتفاق این افراد مرد هستند و اشیایی که انتخاب میکنند بسیار متفاوتند، از اشیاء شهوتانگیز (مثل لباسهای زیر زنانه خصوصاً آنها که پوشیده و کثیف شده و هنوز شسته نشده) گرفته تا اشیایی که ظاهراً کمتر رنگ و بوی جنسی دارند. برخی دیگر به هنگام برقراری رابطه جنسی لباسهای پلاستیکی میپوشند (یا شریک جنسی خود را وادار به پوشیدن آنها میکنند) زیرا تنها از این طریق است که میتوانند به برانگیختگی جنسی برسند.

همونطور که گفتم فتیش در طول زندگی افراد ساخته میشه ولی هنوز نتونسته اند دقیق مشخص کنند که چرا بوجود میاد البته من بشخصه عقیده دارم که دلیل قدرتمند فعلی اون تنها و تنها رسانه ها هستند که تعاریف زیبایی و روابط رو برای ما تفسیر می کنند و درواقع اونها رو میسازن و فرو می کنن توی مخ انسانها در گذشته افراد مسلماٌ به چیزهای دیگه ای فتیش داشتند و اونها رو می شناختند. ولی اگر حس می کنید به كمك بيشتري نياز داريد يا مشكل ديگري داريد ، حتما از مشاوران کلینیک نزدیک محل زندگی خود کمک بگیرید. را بررسی کنید (کمک). از طریق دریافت جاب آفر می توانید بلافاصله اقامت دائم کانادا را کسب کنید. در جایی که ترس از بدن (اخته) زن خیلی زیاد است، میل نه به کفش روی پای زن، بلکه فقط به کفش زنانه هنگامی که کسی آن را نمی پوشد احساس می شود. برای کسی که فتیش پا دارد، نکات قابل توجه و جذاب عبارتند از شکل و اندازه پاها و انگشتان (انگشتهای بلند، انگشتهای کوتاه، ناخنهای براق و جلا داده شده، قوسهای بلند ساق پا و غیره)، جواهرات زینتی (انگشتر پا و پابند) حالت پوشیدگی پاها (پابرهنه، چکمه و غیره)، بو و عطر پاها، تعامل حسی با پاها (بوییدن، لیسیدن، بوسیدن، قلقلک دادن و غیره).

با مشاورههای غیرحضوری نظیر مشاوره تلفنی و مکاتبهای توفیق چندانی برای بهبود بیماری و حل مشکل بهدست نمیآید؛ از این روی اگر در صدد حل و درمان مشکلتان هستید، توصیه میشود با مراجعه حضوری به مراکز مشاورهای و خدمات روانشناختی معتبر و گفتگو با مشاوران و روانشناسان باتجربه اقدامات لازم را انجام دهید. در میان اجزای غیرجنسی و دیگر قسمتهای بدن، فتیشِ پا شایعترین نوع میل جنسیای است که ارتباطی با اعضای جنسی بدن ندارد.این عمل از نظر روانشناسی، اختلال و انحراف جنسی محسوب نمیشود. در یک مطالعه، که توسط دکتر جیمز جیانینی در دانشگاه ایالتی اوهایو انجام شد، علاقه فزاینده ای به پاها به عنوان اشیاء جنسی در طول اپیدمی بزرگ سوزاک در اروپای قرن دوازدهم و اپیدمی سیفلیس در قرن 16 و 19 در اروپا مشاهده شد. از میان افرادی که اشیاء مربوط به اعضای بدن را ترجیح میدهند، 32 درصد در گروههای مرتبط با کفش (کفش، چکمه و غیره) قرار داشتند. فوتجاب یک آمیزش جنسی بدون دخول در انسان است که توسط پا برای برانگیختگی جنسی، تحریک و اوج لذت انجام میشود.

اینکه همسر مثلاٌ لباس خواب رو با رنگ آبی روشن دوست داره و نه سیاه و چقدر هم اینکه یه زوج بدونن فتیش همسرشون در چیه برای روابط فی مابین اهمیت داره . در واقع فتیش و زیبایی یک توده تو در تو است که وجود یکی به دیگری بستگی داره طراحان زیبایی و مد و همه کسانی که قدرت بنمایش گذاشتن زیبایی رو دارند با استفاده از سلایق و فتیش خودشون اینکار رو انجام می دهند. اختلال فتیشیسم، جذابیت شدید جنسی به اشیاء یا قسمتهایی از بدن است که معمولاً به عنوان اعضای جنسی درنظر گرفته نمیشوند و با ناراحتی یا اختلال بالینی قابل توجه همراه است. در بین اشخاصی (عموماً مردها) که بیشتر اشیاء مرتبط با اعضای بدن را میپسندیدند، پاپوشها (کفش، چکمه و …) با ۶۴ درصد دارای بیشترین طرفدار بودند. تعداد گروه هاییی که به صورت اختصاصی یک فتیش خاص را بررسی می کردند. زیگموند فروید، رسم بستن پاها در چین باستان را هم گونهای از فتیش پا میداند.برای کسی که فتیش پا دارد، نکات قابل توجه و جذاب عبارتند از شکل و اندازه پاها و انگشتان (انگشتهای بلند، انگشتهای کوتاه، ناخنهای براق و جلا داده شده، قوسهای بلند ساق پا و غیره)، جواهرات زینتی (انگشتر پا و پابند) حالت پوشیدگی پاها (پابرهنه، چکمه و غیره)، بو و عطر پاها، تعامل حسی با پاها (بوییدن، لیسیدن، بوسیدن، قلقلک دادن و غیره).انواع مختلفی از فتیش پا وجود دارد مانند فتیش با جوراب، فتیش با کفش، فتیش با پاهای چرک و گل آلود، که از این میان فتیش پا مورد توجه بیشتری قرار دارد.

زیگموند فروید، رسم بستن پاها در چین باستان را هم گونهای از فتیش پا میداند. نکات فروید از فوت فتیش نیز شامل موارد اولیه در این زمینه است. در یک بیمارستان بزرگ در لندن، تنها ۶۰ مورد از این اختلال در طول بیست سال تشخیص داده شد (چاکلی و پاول، ۱۹۸۳). موضوعات داغ روز – جمع آورنده و طبقهبندی کننده لینکهای جالب در اینترنت. 1. تجربه تخیلات، تمایلات یا رفتارهای مکرر تحریک کننده جنسی که شامل استفاده از اشیاء غیر زنده در یک دوره حداقل شش ماهه است. این رایج ترین شکل فتیشیسم جنسی برای اشیاء غیرجنسی یا اعضای بدن است.

یا فلان پسر با وجود داشتن صورت نچندان جالبش بخاطر استفاده از فلان ادوکلن خیلی برای شما جذاب شده باشه و هزاران مثال ساده دیگه. در زندگی همه آدمها چیزی وجود دارد که باعث می شود سلایق بوجود بیاد. جورج باتای این مورد را به آناتومی پا مرتبط می داند که یک حالت پستی از نظر شخصیتی در فرد ایجاد می کند. هومونکولوس قشری (همچنین به عنوان هومونکولوس پنفیلد شناخته میشود)، نقشهای از مغز انسان که مکانهای مربوطه را برای مکانهای پردازش قسمتهای مختلف بدن نشان میدهد، پیوند احتمالی بین پاها و انگشتان پا را به اندام تناسلی نشان میدهد.در مورد این پیوند متقابل عصبی اختلاف نظر وجود دارد، زیرا برخی از متخصصان پزشکی ساده بودن نقشه را در مقایسه با واقعیت زیر سوال می برند. البته بعضی زنها از اینکار احساس نا راحتی می کنند و آنهم به این خاطر که فرصت نداشته اند پاهایشان تمیز کنند و یا از اینکار خجالت می کشند و یا حتی فکر می کنند اینکار از مردانگی می کاهد و مسائل این چنین. آیا مردی که دوست داره زنش همیشه کفش پاشنه بلند بپوشه حتی در رختخواب فوت فتیش داره؟

آن موضوع مورد علاقه را فتیش (به انگلیسی: fetish) نامند و به کسی که آن موضوع را علاقه دارد و فتیشیسم داشته باشد فِتیشیست (به انگلیسی: fetishist) گویند. اتو فنیشل به طور مشابه ترس از اختگی را در فتیشیسم پا مهم میدانست و به یک فتیشیسم در آینده اشاره داشت که در نوجوانی نیز بسیار به خودش گوشزد می کرد و همیشه به خودش می گفت که: «باید این را در طول زندگی به خاطر بسپاری – دختران هم پا دارند» این امر باعث شد تا او از ترسش مراقبت کند.

شاید براتون اتفاق افتاده باشه که مثلاٌ فلان دختر با اینکه زیاد جذاب یا گیرا نیست بخاطر پوشیدن فلان لباس و ست ( فرضاً شلوار جین با فلان رنگ پیراهن ) خیلی دلنشین شده باشه. اینکه مثلاٌ فلانی موی بلوند دوست داره و به اصطلاح عامیانه اینجوری جذاب تره یکی از شماها در مورد نقش لباس خواب زنها و رنگ اون در تحریک همسر پرسیده بود. خوشبختانه این بیماری راه درمانی دارد و معمولاً رواندرمانی و رفتاردرمانی در درمان این بیماری به کار گرفته میشود. اما در هر دو مورد یک قانون کاملاٌ واضحه که مرز فتیش رو از افراطی گرایی روانی جدا میکنه ..اینکه در رابطه جنسی هر کاری با توافق دو نفر مجاز می باشد به شرطی که این کار باعث ضربه روحی و جسمی به فرد نگردد و اینکار از خود رابطه جنسی لذت بخشتر نباشد .در مورد درجه سبک فتیش میشه گفت در واقع کارهای غیر رایجی هستند و نه غیر عادی مثلاٌ بوسیدن پاهای زنان .نورونهای عصبی و حسی احساسی زنان برخلاف مردان در تمام سطح بدن آنها پخش شده اند و در نتیجه می توان از تمام ظرفیت احساسی زن استفاده کرد.

پاهای زن عضو زیبایی از بدن وی می باشد که در طول رابطه خیلی مورد کم لطفی قرار می گیرد. در فتیشیسم واقعی میل و علاقه شخص منحرف، به شی خاصی به حدی است که جانشین معشوق او میشود و شخص مبتلا به فتیشیسم، در برابر میل و علاقه شدید و غیرقابل کنترلی که نسبت به شی مذکور احساس میکند معشوق خود را از یاد میبرد. که اصلا هم غیرطبیعی نیست و صرفا یه علاقه ی جنسیه. معنی فوت فتیش چیست و چرا مردان به آن علاقه دارند؟ ماساژ هپی چیست و کلاهبرداریهای اینترنتی تحت این پوشش! این افراد به اشیای پلاستیکی تمایل زیادی دارند. هیچکس نتوانستهاست به نحو مقتضی علاقه افراد یادگارپرست به اشیای گوناگون را تبیین کند. همه افراد در وضعیتی گرایشی رو نسبت به کسی حس می کنند. همه آدمها این فتیش رو دارا هستند. ولی در کل این اتفاقات تا حدی هم بزرگنمایِ بی خود می باشد.

این واژه در زبان پرتغالی به نام فیتیسو (feitiço) شناخته میشود. من از دوران کودکی علاقه به پای خانم ها داشتم و با گذشت زمان و افزایش سن این علاقه در وجودم قوی تر و پیچیده تر شد. وظیفه خانم در رابطه دهانی این است که به هر عمل مرد عکس العمل مناسب نشان بدهد. یا کسی رو می شناسم که دیدن جورابهای ساق بلند در پای همسرش کاملاٌ می تونه تحریکش کنه. ولی میترسه که خواهرش ببینتش و تمسخر بشه ولی وقتی سر خواهرش گرم درس یا خوابه یا دوستم رو نمیبینه دوست داره که پای خواهرش رو بو کنه. اما به هر جهت همانطور که می بینید تمام این مراحل در راستای آرام کردن و مهیا کردن زن می باشد و هرگز آسیب روانی یا جسمی به کسی وارد نمی آید و اینکار جایگزین رابطه جنسی نمی شود. در واقع آنها از این رفتار لذت نمی برند بلکه در واقع از خود بخاطر مسائل یاد شده انتقام می گیرند.

Charlie Owens

تحلیلگر هاردکور طرفدار عمومی فرهنگ پاپ. خالق مادام العمر تنظیم کننده. اهل سفر. متخصص وب متعهد

تماس با ما