هوشمند، آموزشی نگاهی به آنچه دوره فوتشاب در تبریز *واقعا* در دنیای ما انجام می دهد

Adobe Photoshop CC – دوره آموزشی پیشرفته (در برگه جدید باز می شود) از Skillshare به شما کمک می کند تا مهارت های فتوشاپ خود را به سطح بعدی ارتقا دهید. آنها همچنین باید ترکیب صحنه را در نظر بگیرند (از جمله کنتراست، نور، پرسپکتیو، و چه اشیایی قابل مشاهده هستند) تا حال و هوای مناسبی ایجاد کنند، داستان مورد نظر را منتقل کنند و مطمئن شوند که مخاطب می تواند بگوید چه اتفاقی دارد می افتد.

همچنین، حذف اشیا از پس زمینه یکی دیگر از کارهای مورد نیاز بسیاری از کاربران با سواد کامپیوتر است. حتی یک افزونه برای کاربران وردپرس نیز وجود دارد. من "لیست بررسی دسترس‌پذیری طراح" خود را ایجاد کرده‌ام و یکی از تاثیرگذارترین دستورالعمل‌های چک لیست را در این مقاله پوشش خواهم داد: اطمینان از وجود تضاد رنگ کافی برای همه محتوا. همه شرکت‌کنندگان ملزم به پوشش مطالعات موردی مشتری، بر اساس واقعی هستند. سناریوهای زندگی حتی اگر شما یک طراح وب متوسط ​​هستید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که طرح کلی دوره را دنبال کنید و تمام پروژه های واقعی را تکمیل کنید.

دوره فتوشاپ در تبریز

اما زمانی که همزمان شروع به انجام بسیاری از کارهای وب کردم (اجرای تب های زیادی با محتوای سنگین مانند ویدیوها، WebGL، انیمیشن های CSS و غیره)، به ذهنم رسید که فایرفاکس از مدیریت ضعیف حافظه رنج می برد. دانش عملی زیادی به دست آمد. هر روز به پشته های محاسبات مونادیک نگاه می کنم و واقعاً چه چیزی به دست آورده ام؟ اگر این دکمه‌ها نمادهای آنلاینی بودند که وضعیت سیستم را نشان می‌دادند (مانند بالا یا پایین)، برخی از افراد در درک آن مشکل داشتند زیرا هیچ متن قابل مشاهده‌ای وجود ندارد و شکل‌ها یکسان هستند.

10 دقیقه دیگر، می‌خواهم پیشنهاد می‌دهم واقعیت درباره دوره فتوشاپ در تبریز

می توانید با لایه ها به اشکال مختلف مانند بیضی، خطوط افقی، مستطیل یا حتی عمودی تک پیکسلی کار کنید. این به شما امکان می دهد بر اساس اشکال هندسی انتخاب هایی را ترسیم کنید. شما می توانید انتخاب های آزاد را انتخاب کنید و آنها می توانند زاویه ای یا غیر خطی باشند. حتی با ابزارهای خودکار، این هنوز هم می‌تواند منجر به تفاوت‌های عظیمی شود که بازبینی آن دردسر بزرگی است، حتی اگر تنها چیزی که هر بار که هر بسته را وارد آن ماژول می‌کنید، شماره نسخه تغییر می‌کند.

Plant یک پلاگین کنترل نسخه ساده برای Sketch است. ویرایش آسان تصویر، طراحی نقشه ها، کاراکترها و تصاویر را خواهید آموخت. در حین فتوشاپ، دقت بسیار مهم است. من رویکرد را دوست داشتم. بسیار ساده و در عین حال بسیار موثر. در طول دوره خیلی چیزها یاد گرفتم. تا جایی که ممکن است زمان خود را صرف تمرین مهارت های مختلف کنید تا زمانی که تصمیم بگیرید بر آنها مسلط شده اید – و سپس مقداری بیشتر تمرین کنید. می توانید یک ماه را به عنوان یک پیچ منحصر به فرد روی عکس های فانوس استاندارد قرار دهید تا آنها را جالب تر کنید.

نکات و ترفندهای بسیار مفیدی در هر بخش وجود دارد.

نتیجه باید تمیز باشد، به خصوص هنگام تصحیح عکس های تار. برای بسیاری از صاحبان فروشگاه های تجارت الکترونیک، بهترین راه برای ویرایش عکس ها به صورت آنلاین اغلب ساده ترین است. بهترین برای: عکاسان مبتدی که می خواهند کار آزاد را شروع کنند و ملزومات Photoshop4 را بیاموزند. چه یک عکاس مبتدی یا یک طراح UI/UX باشید، می‌توانید تمام مهارت‌های فتوشاپ قابل فروش را در این فتوشاپ Masterclass 2021 کسب کنید. نکات و ترفندهای بسیار مفیدی در هر بخش وجود دارد. آنها تمام پیچیدگی های وب سایت ایده آل مورد نظر مشتریان شرکتی را نشان می دهند. علاوه بر این، دموهای تعاملی متشکل از 2 تمرین طراحی وب سایت وجود دارد.

دوره فتوشاپ در تبریز برای کسب و کار شما حیاتی است. یاد بگیرید چرا!

به همین دلیل این دوره شامل پروژه ها و تکالیفی برای آزمایش دانش شماست. با درک اولیه فتوشاپ، می توانید برنامه های موبایل طراحی کنید یا حتی یک طراح وب سایت شوید. دوره عالی و جامع، من با نسخه های قدیمی فتوشاپ آشنا بودم، اما استفاده از ابزارها و درک اینکه آنها برای چه کاری هستند، بخش اصلی بود که در اینجا به خوبی توضیح داده شد. این دوره بسیار خوب تعریف شده است و به مبتدی مانند من که چیزی نمی دانست و می ترسید از آن استفاده کند به کسی که همه مفاهیم را می داند کمک می کند.

من واقعاً آرزو می کنم که Figma برنامه دسکتاپ خود را روی لینوکس نیز منتشر کند. رایگان برای امتحان و بسیار قدرتمند، اما با مستندات بسیار سبک، بنابراین در حال حاضر شما باید همه چیز را خودتان بفهمید. انتظار نداشته باشید که بنشینید و کل دوره را پرخوری کنید – ترفند این است که یک مهارت را درک کنید و سپس خودتان آن را امتحان کنید. این باعث می شود که آنها بخوانند و سپس می توانید یک محاسبه متمرکز بر بازگشت سرمایه انجام دهید که چرا آنها باید از چیز شما استفاده کنند، که در واقع در صفحه قیمت گذاری انجام می دهند، که به نظر من تاکتیک بسیار خوبی است.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از دوره فتوشاپ در تبریز دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما